lördag 10 november 2012

Kökslampa

 I förmiddags blev det en tur till Pingstkyrkans Second hand igen. Jag kom hem med en brun, trist  lampa för 30:-.
 Jag slet av det bruna tyget och hittade en fin, men fläckig duk jag fyndat tidigare. Så kom jag på att jag sett en så snygg lampa på IKEA tidigare och blev inspirerad. Bara att sätta igång...
Jag har ett kök som är vitt med inslag av rött i textilierna så jag körde vidare på det temat. Inte för att julen närmar sig alltså...
Nu är den färdig och uppsatt. Tyvärr var det så svårt att ta en bra bild i kväll men jag får väl byta ut den senare eller blogga mer om den senare.
Jag kan villigt erkänna att jag blev kär i den på en gång! Mina röd/vita knappblommor kommer säkert bytas ut efter humör, inspiration och årstid... Se upp lampor här hemma, nu är jag i farten!

Kram Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar