måndag 16 januari 2012

Tack och varsågod

Jag har fått en sån fin uppmuntran! En uppmuntran från den kreativa bloggerskan Mosterfi... 
Tusen tack!
Liebster är ett tyskt ord som betyder "käraste" och utnämningen ges
endast till bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter.

När man får denna fina utmärkelsen önskar man att nästa person ska göra följande:

Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka.
Skriva ner de fem bloggar som man vill lämna awarden vidare till och
låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
Skicka utmärkelsen vidare....


Kreativa personer som inspirerar mig i skapandet är jag så tacksam för men även att få komma inpå en familj med en mamma som så ärligt och vackert bloggar om deras vardag griper mitt hjärta. Så jag vill uppmärksamma dessa bloggar:


Önskar alla er läsare en skön vecka!

Kram Nina

3 kommentarer:

  1. Tack så jätteinnerligt mycket för utmärkelsen!
    Tack för att du följer.
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  2. Tack söta du, det värmer! jag hoppas att jag kan fortsátta att inspirera även om min virkning ligger lite pá isen just nu.

    SvaraRadera