söndag 6 november 2011

Köksgolvet

Jag har fått ny matta i min hall och i köket! Det blev sååå fint, mjukt och skönt. Den gamla mattan var beige som vid elementet och inte så gul som det ser ut längst ner på bilden.
Nu vill jag bara att det ska bli tapetserat inom kort också. Hoppas de inte ringer kvällen innan, vilket var fallet nu, utan att jag ska få lite mer tid att plocka undan.

I helgen har mamma och pappa varit här. Roligt att "få rå om varandra" några dagar. Vi har hunnit med lite allt möjligt men utan stress. Trots att vi inte bor så stort så har vi plats för nattgäster. Jag tycker frukosten smakar bättre ju fler vi är, varför vet jag inte, men så är det. Nu är det bara Alice, Axel och jag kvar här hemma och det är dags att förbereda för en ny vecka i skolan och på jobbet.

Kram Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar