måndag 5 september 2011

För många R

Ibland fastnar man bara, man kommer inte längre helt enkelt. Man har gjort allt man kan, försökt med olika kombinationer och tänkt så det knakar. Lösningen finns bara inte!
Jag hade för många R... Väldigt suddig bild då det strulade med uppladdningen, men så här såg det ut:


Visst kunde jag lägga ut ett R vid ett A eller E och få några fjuttiga poäng, men det ville jag ju inte. Jag ville ju få så mycket som möjligt. Lösningen blev att se till att få ut minst ett R varje gång istället. Jag löste det genom att lägga SURR och efter det LIRARE. Just nu är det väldigt jämt mellan mig och Albin och jag väntar på att han ska lägga. Bokstäverna jag har nu är FSPLGIL så har du några tips är du välkommen med dem.

En väldigt banal bild på hur de stora problemen måste lösas ibland men ändå. Vissa saker är för stora att förändra eller lösa på ett drag utan måste delas upp i flera drag. För att lösa sina problem är det mycket bra att lära sig att be om hjälp av andra.


Har du inte laddat hem appen Wordfeud så gör det. Alfapet i mobilen, hur kul som helst! Jag heter Ninaoco där så utmana mig gärna och berätta vem du är i spelets chat...

Kan påminna om att jag uppdaterar Bloppisen vartefter så nu har det tillkommit fler kläder och leksaker.

Kram Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar