torsdag 28 april 2011

Vårträd

Vilket underbart väder vi har denna vår. Jag njuter så mycket jag kan av sol och värme. I tisdags när vi kom hem från jobb och skola hade träden på baksidan av huset slagit ut i blom. Alice ville genast rusa upp på kullen och in bland träd och buskar.
Jag passade på att fotografera då en granne kom fram till mig.
-Nina, vad gör du? frågade han nyfiket.
-Jag älskar verkligen den här årstiden, svarade jag. Jag måste bara fota allt vacker.
-Ja, jag undrade hur konstigt du pratade i telefonen din, sa han, skrattade och gick vidare.
Jag har faktiskt lagt undan min kamera och använder bara min iPhone4 nu för tiden. Den har bra redigeringsprogram och tar bra bilder, även i HD.Till bloggen använder jag oftast PhotoScape. Mycket användbart och gratis att ladda ner här.

Kram Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar