söndag 5 december 2010

Tjejmiddag med pyssel

Min vän Sarika bjöd in ett helt gäng vänner på Tjejmiddag med pyssel.
Tyvärr var det många som var sjuka men vi var fem stycken som njöt av middagen.
 När vi var mätta och belåtna kom pysslet fram... Sarika hade shoppat loss på Panduro
så vi gjorde strutar och julkulor.
Måste bara visa familjen Liljegrens kökslampa. Nu är den änglalik men kommer snart bli mer "tomtig" när julen kommer. Högst upp är det glasstrutar - strutar av glas alltså - med värmeljus. Den är fantastisk!
Så här fin blev min strut...

Sådana här kvällar ska bli tradition hemma hos mig också i fortsättningen för det var hur kul som helst!

Kram Nina

2 kommentarer:

  1. Jag kommer gärna! Kolla strutarna i slutet av boken jag köpte till dej, chabby. Där finns fina strutar.
    http://www.countrybymail.se/se/
    Ska vi åka hit nästa gång? http://www.broarne.se/butik/shop/julen/c_38.html

    SvaraRadera
  2. Läcker lampa!
    Fin strut du har gjort...ni verkar haft en trevlig kväll. Allt gott/ Sofie

    SvaraRadera