måndag 6 december 2010

Age-fightingsdags

När Alexandra flyttade i höstas tog hon med sig sin eye make-up remover från Mary Kay och eftersom jag hade provat den några gånger saknade jag den, men nu har jag min egen *ler*. Den är unikt bra... Nej, jag säljer inte Mary Kay! Men vill du produkterna så hittar du dem här.

Eftersom min ansiktskräm tagit slut så ville jag prova deras. Time wise age-fighting moisturiser  blev det för man blir ju inte yngre med tiden. När jag såg mig i spegeln en morgon insåg jag att något måste göras åt rynkorna och påsarna under ögonen *suck*. Jag hoppas att denna ska kunna få tillbaka lite spänst i huden igen, men jag har bara använt den två gånger än så jag kan inte svara på om det funkar än...

Kram Nina

1 kommentar:

  1. Måste säga att det är jättefina och bra produkter du använder :) Jag vågar tom lova att du kommer att se och känna skillnad. Du har en väldigt fin blogg Nina, du är så kreativ! Kram, Gunilla

    SvaraRadera