lördag 23 oktober 2010

Lilltoan

 I dag har jag äntligen fixat en del på lilltoan. Ja, trots att jag bor i en 4:a så har jag två toaletter *hurra*. I mina försök att få det lite minde ekande så har jag satt upp en gren i taket (men det blev inte så bra som jag ville), satt upp en bonad med hjärtan jag sytt (men det hjälpte bara en viss del) men nu satte jag upp en hylla istället. Plötsligt fick jag fram handdukarna som inte har kunnat packats upp efter flytten pga platsbrist. Tvättmedlet som stått på golvet bakom min fina tvättbräda kom också upp. Mer lättstädat golv tack vare det...

 
 
 
 Jag tycker den lilla Carl Larsson-flickan är så lik min Alice så den fick också plats på hyllan. Det blir nog en hylla till ovanför lite senare. Måste köpa fler konsoler först...
Bilderna är tagna med min iPhone 4 och appen Histamatic som jag gillar väldigt mycket.

Kram Nina

1 kommentar: