tisdag 28 september 2010

Mitt postsorteringsskåp

 När jag hade min butik hemma på Syréngården hade jag alla ljus och en del ljuslyktor i det gamla postsorteringsskåpet. Det var en perfekt förvaring. Jag blev förälskad i skåpet vid första ögonkastet när jag hittade det i den gamla smedjan på gården. När jag flyttade visste jag inte var jag skulle göra av det, men min mamma tog den till sin butik så länge.
I lördags kom det tillbaka hem till mig. Placerat i köket fylldes det återigen med ljus, ljusstakar och annat grejs. Inte lika fullt som tidigare, men ändå mer än jag trodde att jag hade.


 

Det här är bara början så det kommer att fyllas med mer under veckan. Sakerna flyttas hit och dit.Konstigt att man kan bli så förälskad i en möbel...
Kram Nina

1 kommentar:

  1. Va fin den blev hemma hos dej!
    Tack för lånet av den, under några år. Den är verkligen en klenod!
    Ha det gott syrran!

    SvaraRadera