söndag 15 augusti 2010

Var är de?

Letar du också efter dina nycklar alldeles för ofta? Det gör jag... tyvärr!
Men så kom Alexandra på en lösning på problemet.Jag målade en gammal listsnutt och Alexandra skrev den passande texten: Här hittar du dem. Sen hittade vi snygga svarta krokar som jag spikade fast. Klart!
Visst kunde vi lagt ner mycket mer tid men den hade vi inte...
Ovanför nycklarna i hallen har vi en ram med diverse gamla foton på familjen. Det är mina 4 barn, jag, min bror och min pappa som pryder väggen.
Mina gamla nycklar från mitt tidigare hus har fått hänga med. De passade inte uthusen längre så de fick följa med mig. Några har jag ropat in på auktion också.
Älskar dem, de är så vackra!
Ledsen att bilderna blev så dåliga idag, men det var svårt att få till det i hallens belysning. Sen är det ju så att jag tyvärr bara har en liten Olympus som jag gärna skulle vilja byta till något bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar