lördag 21 augusti 2010

Tjuvtittat

Jag har varit borta en vecka och när jag kom hem hade Pandurokatalogen kommit! Det fanns väldigt mycket roliga nyheter som kommit. Inte för att jag behöver så mycket eller har plats för så mycket mer för den delen. Men det är inspirerande och det kan vara lättare att göra något med det man har om man kan komplettera med nytt. Tycker inte du det?När jag satt och kollade bland bloggarna jag inte hunnit läsa under veckan hittade jag på bloggen me and Alice IKEAkatalogen från USA. Så jag tjuvtittade lite i den i väntan på att den ska delas ut här i Sverige nästa vecka.
Jag tycker det känns som så svenska hem i katalogen, men den är ju samma i hela världen. Ofta när man tittar på amerikanska filmer eller serier så känner man ingen IKEAmöbler och grejer.

Här är länken till katalogen för USA:
http://onlinecatalog.ikea-usa.com/2011/ikea_catalog/US/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar