söndag 8 augusti 2010

880808, bästa födelsedagen

För 22 år sedan firade jag min 22-årsdag på förlossningen i Uppsala. Min äldsta son Albin föddes på kvällen vid sju. Den blivande pappan ringde runt till släkten som skulle komma och fira min födelsedag och säga att festen blev uppskjuten till senare. De tyckte att det var ok.
Jag fick min absolut bästa present någonsin!På bilden är Albin 14 mån, jag är 23 år och väntar Alexandra. Kortet är taget i fotoautomaten på stationen i Uppsala.
Vi var på väg att fira min mormors födelsedag.
Idag är Alibin lika gammal som jag var när jag fick honom.
Men jag väntar gärna med att bli farmor har jag sagt...

Grattis på födelsedagen Albin,
älskar dig fortfarande lika mycket som för 22 år sedan!

PS. Behöver du hjälp med trädgården kan du vända dig till Albin som är trädgårdsutbildad. Du hittar hans blogg här!

1 kommentar:

  1. Ja, grattis!!!
    Men du Nina! Albin har ju lixom ingen mamma åt barnet så du får nog vänta!!

    SvaraRadera